به گزارش ایرنا، ورزشکاران عضو تیم های ملی کشورمان، ساکن در آذربایجان شرقی با دعوت از مردم استان برای شرکت گسترده و معنادار در انتخابات فردا /جمعه/، روز برگزاری انتخابات را روز حماسه مردم و حضور دشمن شکن آنان دانستند که بار دیگر جهانیان را انگشت به دهان خواهند گذاشت. 

ورزشکاران آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کردند همچنان که در میدان های بین المللی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در می آورند در میدان انتخابات نیز همگام و همدوش مردم در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت و از مردم نیز خواستند مثل همیشه پای انقلاب و نظام اسلامی ایران بایستند و بار دیگر دنیا را مبهوت حضور حماسی خود کنند. 

«سعید رجبی» قهرمان آسیا در رشته تکواندو 

قهر از صندوق رای به ضرر مردم و به نفع دشمن است

عضو تیم ملی تکواندوی ایران و قهرمان آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم همانند دوره های گذشته انتخابات با حضور حماسی خود در پای صندوق ها دنیا را به تحسین وا می دارند و اطمینان دارم پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تیتر اول رسانه های جهان خواهد شد. 

سعید رجبی همچنین گفت: از مردم می خواهم با شرکت دندان شکن در انتخابات به نامزدی رای دهند که لیاقت داشته و اهل تلاش بوده و تخصص کافی را داشته باشد تا عمران و آبادی منطقه را در پی داشته باشدعضو تیم ملی تکواندو: از مردم می خواهم با شرکت دندان شکن در انتخابات به نامزدی رای دهند که لیاقت داشته و اهل تلاش بوده و تخصص کافی را داشته باشد تا عمران و آبادی منطقه را در پی داشته باشد. 

وی با تاکید بر اینکه قهر از صندوق رای به ضرر مردم و به نفع دشمن است، ادامه داد: همواره مردم پشتیبان نظام بوده اند و در این دور نیز با رای به بهترین ها حساسیت کافی نسبت به سرنوشت خود را به نمایش می گذارند. 

«فرزاد باهر ارسباران» قهرمان جهان در رشته شمشیربازی 

مردم با رای خود تعیین سرنوشتشان را به بیگانگان نمی سپارند

عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان و قهرمان جهان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم به انقلاب و رهبری علاقه دارند و بر این اساس به وظایف خود نیز به خوبی آشنا هستند و با رای خود تعیین سرنوشت شان را به بیگانگان نمی سپارند. 

فرزاد باهر ارسباران گفت: اعتقاد دارم فردی را که انتخاب می کنیم باید اصلح باشد تا به مردم خدمت کند بر این اساس ملت باید به خاطر انقلاب و آینده خود به طور پرشور در انتخابات شرکت کنند و همگان نیز باید اختلافات را کنار بگذارند و با همدلی رای خود را به صندوق بیاندازند. 

وی تاکید کرد: اگر به دشمنان باج دهیم وضعیت خوبی نخواهیم داشت بر این اساس برای رفع مشکلات کشور و متحد شدن در جهت پیشبرد اهداف انقلاب باید در پای صندوق های رای حاضر شویم و نماینده خود را انتخاب و راهی مجلس کنیم. 

«معصومه داناپور» عضو تیم ملی قایقرانی ایران 

تبریز شهر اولین ها، در انتخابات فردا نیز نقش تاریخی خود را ایفا کند

عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران نیز به ایرنا گفت: همگام با مردم ایران در انتخابات شرکت می کنیم بر این اساس باید همگان نقش پررنگی را ایفا کنیم چون آینده مملکت و استانمان به این انتخابات بسته است. 

معصومه داناپور ادامه داد: به عنوان نماینده ورزش آذربایجان شرقی از آحاد مردم به خصوص جوانان می خواهم در انتخابات شرکت کنند و همچون همیشه که تبریز شهر اولین ها بوده در انتخابات فردا نیز اولین باشد و نقش تاریخی خود را ایفا کند. 

وی همچنین گفت: مردم باید در انتخاب نامزد دقت کنند و اصلح ترین را برگزینند تا در آینده کشور مشکلی پیش نیاید و ایران سرافراز همچون همیشه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند. 

داناپور تاکید کرد: به رغم اینکه در اردوی تیم ملی حضور دارم به خاطر انتخابات به تبریز برمی گردم و به نامزدهای مورد نظر خود در این حوزه انتخابیه رای می دهم. 

«فرشاد ولی پور» عضو تیم ملی بدن سازی رشته بادی کلاسیک 

اگر مردم نماینده اصلح انتخاب کنند در جامعه بین الملل حرفی برای گفتن خواهیم داشت

عضو تیم ملی پرورش اندام ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم باید به نامزدهای خود اصولی رای دهند یعنی اینکه از نامزدی که قصد رای دادن به وی را دارند شناخت کافی داشته باشند و تنها به خاطر نسبت فامیلی یا منافع شخصی به آنها رای ندهند چون آینده خود و کشور را تعیین می کنند. 

فرشاد ولی پور اضافه کرد: اگر مردم نماینده اصلح انتخاب کنند در جامعه بین الملل حرفی برای گفتن خواهیم داشت و از طرف دیگر تصمیمات کشور منطقی و مطلوب اتخاذ خواهد شد بر این اساس شرکت همگانی در انتخابات نقش اساسی در وضعیت آینده کشور بازی خواهد کرد. 

وی یادآور شد: مردم باید نمایندگان خود را بر اساس وجدان خود و توانایی های نامزدها انتخاب کنند تا سرنوشت کشور به اهلش سپرده شود و مجلس قوی داشته باشیم. 

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۵۴ شعبه اخذ رای آذربایجان شرقی برگزار می شود. 

گزارش: پیمان پاکزاد 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.