به گزارش مهر، محسن سیاح، در همایش آموزشی اعضای هیأت‌های ستاد انتخابات تایباد که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: ۶۷ شعبه ثابت و سیار در شهرستان تایباد برای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۲۴ شعبه در شهر تایباد و ۴۳ شعبه در دو بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تایباد افزود: حدود هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تایباد آماده هستند تا آرای ۸۵ هزار نفر جمعیت واجد شرایط را دریافت کنند.

سیاح خطاب به عوامل برگزاری انتخابات تأکید کرد: همه شما عوامل برگزاری انتخابات، از نخبگان و مورد اعتماد جامعه هستید، بنابراین تلاش کنید انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم که باعث یاس دشمن شود.

لازم به ذکر است که در حالی امشب تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد که از مجموع ۳۱ نامزد انتخابات ۴ نفر به صورت رسمی کناره گیری خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام نمودند و ۲۷ نامزد دیگر برای به دست آوردن تنها کرسی حوزه بزرگ انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد، منتظر حضور مردم این خطه از ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.