حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، چهارشنبه شب در دیدار  با طلاب و روحانیون مرند و جلفا در قم، با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری شرکت کنندگان است، افزود: حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ سازی برای انقلاب و نظام است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، حق مشارکت مردم در انتخابات به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی تبدیل شده است که باید به آن عمل کرد.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: ملت با استفاده از این حق باید پاسخ کوبنده‌ای به دشمن بدهد و با شرکت گسترده در انتخابات مهر تاییدی بر حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بزند.

حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: کسی نباید چنین تصور کند که رای وی ارزشی نخواهد داشت بلکه یقین داشته باشد که رای آنان در سرنوشت‌شان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه‌ انتخابات در هر موقعیت و شرایطی کار مهمی است، یادآوری کرد: در شرایط کنونی ‌دشمنان از وضع موجود به دلیل برخی مشکلات معیشتی در جامعه سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی مردم را به حضور نیافتن در انتخابات تشویق می‌کنند بنابر این در چنین شرایطی باید با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی به فتنه‌های دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند به همان میزان دشمن عقب‌نشینی می‌کند، گفت: درصد بالای مشارکت ملت در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای نظام به شمار می‌رود و باعث می‌شود مسوولان در سطح بین‌المللی با اقتدار حضور یابند و از منافع کشور دفاع کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، افزود: اگر مشارکت کمتر باشد نه تنها استکبار جهانی قدرت‌ نمایی بیشتری خواهد داشت بلکه مسوولان نیز دلگرمی برای فعالیت بیشتر را از دست خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.