به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان در ۲ بخش برادران و خواهران در مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار شد.

در بخش برادران این مسابقات ۵۰ نفر در رشته قرائت، ۲۲ نفر در رشته اذان، ۸ نفر در دعاخوانی، ۴ نفر تفسیر موضوعی قرآن، ۱۴ نفر در حفظ یک جز، ۵ نفر در پنج جز و ۷ نفر در ده جز شرکت داشتند.

همچنین در بخش خواهران نیز ۳۵ نفر در رشته ترتیل، ۲۴ نفر در تفسیر موضوعی، ۸ نفر در حفظ یک جز، ۵ نفر در ۵ جز و ۵ نفر در ۱۰ جز ء حاضر شده و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

میررضا میر علیزاده از مرند در رشته ۵ جز، فاطمه اکبری از اسکو در رشته ترتیل، رقیه منافی از اسکو در رشته ۵ جز، مهدیه معزی از تبریز در رشته ۱۰ جز، مریم رنجبربارانلو از تبریز در رشته تفسیر موضوعی، محمد رضا پاسگرد از تبریز در رشته قرائت، ناصر دادخواه از تبریز در رشته ۱۰ جز، محمد اصولی از تبریز در رشته دعاخوانی، حسن اسکندری از اسکو در رشته تفسیر موضوعی و سجاد امینی از اسکو در رشته اذان، موفق شدند با کسب مقام اول در رشته‌های مختلف مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان به مسابقات کشوری راه یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.