حجت‌ الاسلام فریدون مطهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در 2 بخش ویژه برادران و خواهران در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان و دعاخوانی با حضور 280 تن از خواهران و برادران برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش برادران و در رشته تحقیق، ناصر اقبالی فام، محمحسن اسعد، فرهاد اسد بنیاد، داود کریمی و شاهین ولی با کسب رتبه های برتر به مسابقات استانی راه یافتند.
وی اضافه کرد: در رشته ترتیل برادران نیز امیرحسین سعیدی، فرزاد هادی و حسین فتاحی نیز رتبه های برتر شهرستانی را کسب کردند.
وی گفت: یوسف خاکی، مهدی صادقی، جعفر فیروزی و ناصر سلیمی در رشته اذان و صمد امراهی و بهزاد والامنش نیز در رشته حفظ 10 جز رتبه های برتر را کسب کردند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در بخش خواهران افزود: در رشته تحقیق، شیرین دست افکن، رقیه عینی و معصومه همت زاده و در رسته ترتیل، ناهدی السادات امامزاده، مهدیه ستارین و منیره وهم آزاد با کسب رتبه های برتر به مسابقات استانی راه یافتند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز کوثر آقایی، سریه اصلانی، فاطمه خانبابائی و مریم ستاریان و در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز شهلا احمدزاده و مریم نورجباری و ناهید السادات امامزاده در دعاخوانی رتبه های برتر شهرستانی و مجوز حضور در مرحله استانی را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، چهلمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی برای ورود به مراحل بالاتر استانی و کشوری در امامزاده سیدمحمد (ع) شهرستان مراغه برگزار شد .
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.