حجت الاسلام حسن پوراکبر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی در دارالقران الرسول سپاه و سالن شهید آقاپور آموزش و پرورش چایپاره برگزار شد.
وی اظهار کرد: پس از اتمام داوری ها و اعلام نتایج، نفراتی که حد نصاب را کسب کنند به مرحله استانی راه پیدا می کنند.
وی اضافه کرد: آزمون کتبی رشته‌های معارف این دوره از مسابقات نیز چهارم خردادماه آینده برگزار می شود.
حجت الاسلام پور اکبر گفت: هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی، ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور و فراهم آوردن بستری مناسب برای استفاده هرچه بیشتر مردم از رهنمودهای این کتاب الهی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره افزود:در بخش برادران این مسابقات ابراهیم خلیل اکبرزاده در رشته قرائت، محمد خلیلی در رشته ترتیل، سید جواد حسن پور در رشته حفظ 10 جزء، علی علیزاده در رشته دعاخوانی و حامد عباسپور در رشته اذان رتبه های برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش خواهران نیز رقیه نجف زاده در رشته قرائت، کوثر حبوبه در رشته ترتیل، ربابه علیزاده در رشته حفظ 20 جزء، نادره سیدی در رشته حفظ 10 جزء و رباب غفاری در رشته حفظ پنج جزء حائز رتبه های اول شدند.
به گزارش ایرنا، همه ساله مسابقات قرآن کریم کشور در مرحله های شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود و نفرات برتر مسابقات کشوری نیز در مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران که در ایام بعثت پیامبر اسلام (ص) برگزار می شود، حضور می یابند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.