به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان مرند، بر ضرورت آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات رسان ستاد مدیریت بحران شهرستان مرند در روز انتخابات تأکید کرد.

داود گرشاسبی افزود: با توجه به احتمال بارش برف و کولاک در روزهای آتی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اداری شهرستان با بسیج امکانات در جهت برگزاری انتخابات و مسیر گشایی راه‌های روستایی در آمادگی کامل باشند.

فرماندار ویژه مرند افزود: انتخابات یک پروژه ملی است و تمامی امکانات دستگاه‌های دولتی و در صورت نیاز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی ادامه داد: کل امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اداری به روز رسانی شود و برنامه ریزی کامل برای روزهای آتی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شود.

گرشاسبی اذعان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و امید است انتخابات در سلامت و آرامش کامل با حضور پرشور مردمی در پای صندوقهای رأی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه مرند و جلفا تاکید کرد: برنامه ریزی برای نیروی انسانی ذخیره در مواقع بحرانی و اکیپ‌های عملیاتی توسط ادارات خدمات رسان برای روزهای پنج شنبه تا یکشنبه صورت گیرد تا مشکلی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

گفتنی است، انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا نیز، یک نفر به مجلس راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1357841
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.