محمود صوفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو هزار و ۵۳۵ نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و بخش های دیگر برگزاری انتخابات این دوره از انتخابات را برعهده دارند و برای سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تلاش می کنند.

وی با اشاره به  اهمیت مشارکت مردم در این مرحله از انتخابات  افزود: صلاحیت ۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل تایید شده است و برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند در شهرستان آمادگی کامل وجود دارد و ۸۸ صندوق اخذ آرای در شهرستان سیاهکل تدارک دیده شده است که ۵۲ صندوق سیار و ۳۶ صندوق ثابت هستند.

وی ادامه داد:مسئولان و مدیران به عنوان مجریان قانون در انتخابات حق فعالیت به نفع و یا علیه نامزدی را ندارند و نتیجه حاصل از صندوق ها هرچه باشد به عنوان نظر مردم مورد تایید است.

فرماندار سیاهکل یادآورشد:از جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان سیاهکل حدود ۳۶ هزار و ۸۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن در این مرحله از انتخابات شهرستان سیاهکل می باشند.

از حوزه انتخابیه  لاهیجان و سیاهکل یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد و در این دوره ۳۴داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه این دو شهرستان  بودند که ۲۱نفر یا عدم صلاحیت خوردند و یا انصراف دادند و ۱۳نفر باقیمانده برای کسب کرسی نمایندگی مجلس فعالیت می کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.