سردار عابدین خرم روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی،  اظهار داشت: خود شهید سلمیانی می‌گفت اگر خودسازی نداشته باشیم، ولایت پذیر نباشیم و برای خدا کار نکنیم تمام  عمر خود را ضایع کرده ایم، پس اگر دنبال رهروی این شهید والامقام هستیم باید در مسوولیت های خود اول برای خدا و سپس برای مردم کار کنیم که این نیازمند خودسازی است.

سردار خرم از انقلاب اسلامی مردم ایران در ۴۱ سال پیش به عنوان رستاخیز ملت بزرگ علیه استکبار جهانی یاد کرد که در آن تمامی معادلات استکبار جهانی به هم ریخت.

وی ادامه داد: همه ما به عنوان مسوولان نظام اگر این مسوولیت خود را طبق آموزه‌های دینی، به خوبی، به موقع و بی کم و کاست انجام دهیم به طور قطع نزد خدا رو سفیدیم در غیر این صورت باید در آخرت پاسخگوی اعمال خود باشیم.

خرم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری ترسیم شده است، منشوری برگرفته از چهل سال گذشته و وضعیت حال حاضر و حرکت برای چهل سال آینده است تا به وضع مطلوب برسیم.

وی اضافه کرد: ما در طول این چهل سال آموزه های موجود در بیانیه گام دوم را در عمل دیدیم و هر کجا برای خدا کار و حرکت کردیم خدای متعال برکت داده و ثابت قدممان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم همدیگر هستند، اظهار داشت: این موضوع مهم که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز آمده است ، الزامات تحقق آن نیز جزو منویات مقام رهبری است که باید به آن‌ها توجه کنیم تا عدالت در جامعه جاری و ساری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.