محمدرضا مشایخی روز شنبه در آیین تجلیل از برترین های کنکور سال ۹۸ شهرستان میانه اظهارکرد: علم و فرهنگ باید بر پایه اصل مهم اعتقادات راسخ به مبانی دینی پیش برده شود تا پیشرفت امور بصورت اصیل و ریشه ای انجام پذیرفته و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی حفاظت شود.

وی کسب رتبه با تراز بالای کنکور توسط دانش آموزان میانه را مایه مباهات و افتخار خواند و گفت: این موفقیت نسبت به سال های قبل چشمگیر بوده و همگی حاصل زحمات و تلاش های دانش آموزان، خانواده های آنان و اولیای آموزشی است که با  بسترسازی آنها ، امروز شاهد راهیابی این دانش آموزان به مقاطع بالاتر هستیم.

مشایخی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه،  از آن به عنوان رویداد مهم سیاسی، اجتماعی یاد کرد و گفت: امسال شاهد روزهای تاریخی بودیم و دست خداوند تبارک و تعالی در آن به وضوح مشاهده شد که تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به آمریکای جنایتکار با پاسخ موشکی پایگاههای آن از جمله آنان بود و مردم ایران اسلامی این یوم الله ها را با حضور باشکوه، حداکثری و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو به هم پیوند خواهند زد.

فرماندار میانه با بیان اینکه معاندین نظام اسلامی همواره با پمپاژ یاس و ناامیدی سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات دارند، نقش فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان بعنوان اقشار فرهیخته جامعه در آگاهی بخشی آحاد مختلف را مهم و موثر توصیف کرد.

وی افزود:  اشاعه، ترویج و توسعه نگرش های ارزشمند انقلابی به عهده این اقشار است تا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، با انتخاب افرادی اصلح، مجلسی مقتدر را معرفی نموده، دشمنان نظام و انقلاب را ناکام گذاشته، و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی را شاهد باشیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.