حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز شنبه در مراسم استقبال از آفتاب در مراغه افزود: ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در مواجهه با توطئه های دشمنان، همگام با امام و رهبری در مسیر تعالی آرمان های نظام اسلامی حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، در حقیقت ادامه راه امام حسین (ع) بوده و در دهه های اخیر این امر با تبعیت از رهبری نیز تداوم یافته است.

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا و غرب با نظام اسلامی اضافه کرد: اکنون نیز آمریکا به دلیل قرار گرفتن در موضع ضعف و ناتوانی در برابر ایران اسلامی، ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی را ترور کرده و به شهادت می رساند.

برزگر گفت: به برکت خون شهدا، همه آحاد ملت ایران در فراق سردار شهید سلیمانی اشک حسرت ریختند و تشییع آن شهید را به رفراندوم بزرگ مقاومت اسلامی تبدیل کردند.

وی افزود: بر این اساس، تبعیت از رهبری، تداوم حرکت در مسیر تحقق آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است که به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی همچنین اضافه کرد: انتخاب نمایندگان و تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی با آگاهی و روشنگری و به دنبال آن تشکیل دولتی انقلابی خواست رهبری و آرمان امروز جامعه باشد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ به میهن اسلامی، مراسم استقبال از آفتاب در لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار و تمثال ایشان توسط آحاد مردم و مسوولان شهرستان گلباران شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.