ایرج شهین باهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه افزیش سرانه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌های راهبردی مدیریت شهری در راستای بازیابی هویت باغ‌شهری تبریز است، گفت: در این راستا طرح بوتان های محله‌ای از دو سال پیش آغاز و با پروژه‌های مختلف در  مناطق دهگانه شهرداری به اجرا گذاشته شده است.

وی اعلام کرد: بوستان گلکار در منطقه یک شهرداری تبریز به مساحت ۵هزار و ۵۰۰متر مربع­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

شهین باهر همچنین گفت: بوستان محله‌ای انتهای بلوار یوسف آباد به متراژ۳هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار۳۰ میلیارد ریال از دیپر پروژه‌های این منطقه است که آماده بهره‌برداری و افتتاح تا پایان سال است؛ همچنین در این منطقه شاهد کلنگ‌زنی بوستان ابریشم به متراژ ۸هزار مترمربع و و احداث آن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، خواهیم بود.

وی افزود: در منطقه دو شهرداری تبریز در دهه مبارک فجر شاهد بهسازی و ساماندهی بوستان محله‌ای سهند با اعتبار ۳ میلیارد ریال خواهیم بود.

شهین باهر با بیان اینکه منطقه سه شهرداری تبریز یکی از فعال‌ترین مناطق در حوزه فضای سبز شهری و احداث بوستانهای محله‌ای است که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی چندین پروژه این منطقه افتتاح می شود، اظهارکرد: بوستان محله‌ای تجلایی واقع در شهرک شهید تجلایی، به مساحت ۴هزار و ۵۰۰مترمربع  و با اعتبار ۳ میلیارد ریال، آماده افتتاح است و همچنین بوستان محله‌ای خیابان دفاع به مساحت ۴هزار و ۳۰۰مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تا پایان سال بهره‌برداری می شود.

وی همچنین اعلام کرد: بوستان حاشیه‌ای یاس در اتوبان شهید کسایی به مساحت ۲۰هزار مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده و به زودی افتتاح می شود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز نیز یکی از مناطقی است که نیاز مبرم به فضای سبز دارد، گفت: بوستان محله ای در خیابان مفتح با اعتبار ۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.