ایرج شهین باهر، روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۳ تبریز با بیان اینکه تلاش می شود فضای سبز در این کنارگذر توسعه یابد، افزود: در سال آینده توسعه فضای سبز تبریز در اولویت ما بوده و تمام جاهایی که امکان کاشت درخت در آن وجود دارد در سال آینده درختکاری شده و فضای سبز آن گسترش می یابد.

وی با اشاره به نقش توسعه فضای سبز در کاهش آلاینده های هوا اظهار داشت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز باعث کاهش آلودگی می شود و امید است مردم نیز در جهت حفظ درختان و فضای سبز تلاش کنند.

شهردار تبریز در خصوص پروژه های فضای سبز و پارک های محله ای شهرداری منطقه ۳، گفت: توسعه پارک های محله ای در این منطقه به ویژه در محلات کم برخوردار از اولویت های مدیریت شهری بوده و ۴ پارک در این منطقه در حال احداث است.

شهین باهر، ادامه داد: از این این تعداد پارک محله ای، عملیات اجرایی پارک های شهید تجلایی و نور به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد و ۲ پارک دیگر نیز تا پایان سال در این منطقه احداث و افتتاح می شود.

وی یادآوری کرد: این پارک ها از نظر مساحت بزرگ نیستند ولی به دلیل  اینکه در مناطق کم برخوردار در داخل محلات قرار دارند می توانند نقش مهمی در ارایه خدمات به مردم محلات ایفا کنند.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.