شهردار بوکان روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح عمران شهری به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف توسعه فضای سبز و همچنین زیباسازی ورودی‌های سطح شهر از اوایل تیر سال‌جاری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت. 

بابک رستم‌پور اظهار داشت: طرح ساماندهی ورودی مهاباد به شهر بوکان دارای ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر طول و ۲ باند ۹ متری است که در حد فاصل فلکه امیرآباد تا نزدیک جایگاه پمپ بنزین اجرا شده است. 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: پروژه ساماندهی ورودی بوکان از طرف مهاباد شامل ۲ فاز اجرایی است که فاز دوم و نهایی آن پس از تهیه زمین برای احداث فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح، ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع جدول‌گذاری و ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت انجام و در مدت زمان سه ماه توسط شهرداری اجرا شده است.

۱۳ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی طی هفته دولت در مجموع با ۶۴۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

در طول این هفته همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح در مجموع با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی نیز در این شهرستان شروع می شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.