حمید شکری روز پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت روز پرستار با حضور در بیمارستان سینا مراغه افزود: بازدیدهای متعددی در ماه های گذشته به صورت محسوس و یا محسوس از حوزه درمان شهرستان صورت گرفته شده که رضایت بخش بوده و کادر درمان برخورد خوبی با مراجعه کنندگان داشته اند.

وی با قدردانی از جامعه پرستاری خاطرنشان کرد: این قشر زحمت کش با موفقیت در راستای انجام وظیفه خود برای ارتقای سلامت جامعه گام برداشته و با کمک به همنوعان خود حرفه پرستاری را به عنوان حرفه ای مقدس شناسانده اند.

شکری با اشاره به اینکه پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند، افزود: مشکلات پرستاران از هر لحاظ قابل درک است اما حس انسان دوستی و یاریگری آنها به انسان های بیمار، این مشکلات را برای آنها سهل و بی تاثیر می کند و مسوولان قدردان این قشر زحمت کش حوزه سلامت و درمان هستند.

وی ادامه داد: تکریم بیمار، مراقبت آگاهانه و دلسوزی و ارتباط عاطفی با بیمار، مسولیت پذیری، احترام به شخصیت بیماران و همراهان آن ها، انتقاد پذیری، داشتن روحیه ایثار و فداکاری و گذشت از مهمترین رفتار های اخلاقی پرستاران است که باید به این موارد توجه داشته و در اولویت قرار دهند.

در خجسته سالروز میلاد حضرت زینب(س) و به منظور پاسداشت روز پرستار فرماندار مراغه با حضور در بیمارستان سینا با اهدای شاخه گل، فرا رسیدن روز پرستار را به پرستاران تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۴۵۰ پرستار در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.