منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح خدمات جدید بیمارستان خصوصی دهخدای قزوین، افزود: با توجه به اینکه قزوین قدری دیرتر از برخی مناطق دیگر به استان تبدیل شد از نظر برخی امکانات از جمله تخت‌های بیمارستانی نسبت به میانگین کشوری وضعیت پایین‌تری دارد.

وی اضافه کرد: در تمام این سال‌ها بیمارستان‌های خصوصی به ویژه دهخدا که اولین بیمارستان خصوصی این استان بوده است همپای بخش دولتی خدمات خوبی را به بیماران ارایه داده‌اند.

حبیبی ادامه داد: راه اندازی بخش‌هایی چون درمان نازایی، اختلالات خواب و زخم پای دیابتی که هر کدام در قزوین تعداد قابل توجهی بیماران مبتلا دارد و حتی در برخی از آنها مانند دیابت از استان‌های پرشیوع کشور هستیم می‌تواند تا حد بسیار زیادی، کمبودهای درمانی استان را جبران کند.

وی اظهار داشت: استان قزوین از چند سال پیش خدمت جدید درمان اختلالات خواب را در بیمارستان دولتی قدس به عنوان یک استان پیشتاز ارایه کرد و اکنون نیز بیمارستان بخش خصوصی دهخدا در آن ورود کرده است.

به گفته حبیبی با توجه به ضرورت درمان اختلالات خواب به ویژه در مشاغلی مانند رانندگی و همچنین افراد بالای ۵۰ سال، این گونه خدمات ضروری است و تلاش می‌شود برای پوشش بیمه ای آنها نیز رایزنی لازم با مسوولان مربوط و سازمان‌های بیمه گر انجام شود.

حبیبی در ادامه با تبریک روز پرستار افزود:پرستاری یک شغل مرتبط با عشق، علاقه و اعتقاد است و پرستاران مکمل جامعه پزشکی در حوزه درمان هستند که بدون آنها خدمات بیمارستانی به طور کامل امکان پذیر نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: البته این گروه هم در ارایه خدمات و هم از نظر شغلی و رفاهی دچار مشکلاتی هستند که از چند سال گذشته هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت، پیگیری آنها را در دستور کار قرار داده است.

بیمارستان دهخدا نخستین بیمارستان خصوصی در استان قزوین است که هم اکنون با ۱۰۰ تخت به شهروندان خدمات می‌دهد.

قزوین دارای چهار بیمارستان خصوصی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.