ایوب بهتاج روز چهارشنبه در نشستی با رییسان هیئت های ورزشی شهرستان مرند با تاکید بر لزوم بیمه ورزشی ورزشکاران گفت: هیئت های ورزشی باید نسبت به بیمه اعضای خود اقدام کنند چرا که در غیر اینصورت راکد و غیر فعال محسوب خواهند شد.
وی ضمن اشاره به حضور کمرنگ ورزشکاران مرندی در المپیاد ورزشی امسال، تاکید کرد: ضروری است رییسان هیئت ها و مسوولان ورزشی شهرستان، در این خصوص توجه جدی داشته و بیشتر تلاش کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت تامین امکانات و منابع مالی برای توسعه ورزش گفت: آنچه در حوزه ورزش حائز اهمیت است وجود منابع انسانی بوده و می توان با کمترین امکانات و تلاش بیشتر در راستای قهرمان سازی عمل کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما آماده کمک ویژه به هیئت های ورزشی که ورزشکاران آنها در مسابقات بین المللی حضور می یابند هستیم.
بهتاج در مورد تجهیز خانه ورزش در روستاها اظهار کرد: اداره کل آمادگی کامل برای تجهیز خانه های ورزش روستایی که محل آنها تامین و معرفی شوند را دارد.
وی همچنین به درخواست برای ایجاد خانه جودو در مرند اشاره کرد و افزود: با توجه به اعلام هیئت جودوی مرند در خصوص وجود خیر برای احداث خانه جودو، ما آمادگی تعامل و حمایت ویژه را در این زمینه داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد زمان های رایگان هیئت های ورزشی نیز گفت: هیئت های ورزشی باید از این زمان ها در جهت آموزش و استفاده رایگان ورزشکاران و قهرمانان خود استفاده کنند.
معاون فرماندار ویژه مرند نیز ضمن اشاره به موفقیت تعدادی از ورزشکاران شهرستان در مسابقات کشوری و استانی گفت: هیئت ها و ورزشکارانی که مقامهای برتر استانی و کشوری کسب می کنند باید حمایت شوند.
علی شیخ پور تاکید کرد: هیئت های ورزشی نیز سعی کنند با اقدامات خود در راستای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان قدم برداشته و منافع شهرستان را در نظر گیرند.
بخشدار مرکزی مرند نیز به وجود سالن های نیمه کاره در روستاها اشاره کرد و گفت: امیدواریم اجرا و تکمیل این سالن ها که چند سال است آغاز شده و از جمله مطالبات مردمی در روستاها است مورد توجه قرار گیرد.
علی نیک نفس در خصوص تعیین تکلیف پیست اسکی پیام، مشخص شدن وضعیت واگذاری آن به سرمایه گذار را خواستار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مرند نیز با اشاره به وجود ۴۱ هیئت ورزشی در شهرستان گفت: از این تعداد، ۳۶ هیئت در شهرستان فعال هستند.
امیرحسین فقیهی با بیان اینکه هیئت های ورزشی همگانی، کونگ فو و سوارکاری به عنوان هیئت برتر در استان انتخاب شده اند، افزود: همچنین تعداد ۷ هزار و ۹۵۶ نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود دارد.
وی در خصوص مسابقات برگزار شده در شهرستان نیز اعلام کرد: طی ماههای گذشته، ۲ دوره مسابقات ووشو قهرمانی کشور، ۲ دوره مسابقات سوارکاری استانی و مسابقات کونگ فو استانی در مرند برگزار شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مرند در ادامه ضمن اشاره به حضور ورزشکاران رشته های مختلف این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران شهرستان در جشنواره استعدادهای برتر کشور، موفق به کسب مدال شده و صدرا ایمانی نوجوان دوچرخه سوار مرندی نیز، مقام قهرمانی مسابقات کشوری را به دست آورد.
 رییسان هیئت های ورزشی نیز در این نشست نظرات و مسائل و مشکلات هیئت های مربوط را بیان کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.