به گزارش به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم نود ارومیه و تراکتورسازی تبریز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی‌ ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ روز سه شنبه ۵ آذر ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باکری شهر ارومیه و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

این در حالی است که تا این لحظه به باشگاه تراکتور برگزاری یا عدم برگزاری این بازی اعلام نشده و کاروان تیم تراکتور در باشگاه منتظر نظر نهایی فدراسیون فوتبال هستند.

تیم نود ارومیه قبل از رسیدن به تراکتور در دور یک هشتم، نیروی زمینی را دو بر صفر در مرحله یک شانزدهم و اتحادیه کامیاران را دو بر یک در دور قبل از آن شکست داده است و در سومین گام از رقابت های جام حذفی و برای صعود به جمع ۸ تیم برتر باید از سد تیم لیگ برتری و بزرگ تراکتور عبور کند.

تیم تراکتور نیز تا قبل از مصاف با نود ارومیه تنها یک دیدار در جام حذفی داشته و با برتری دو بر یک مقابل پاس همدان به این مرحله رسیده است.

تاکنون صعود تیم های استقلال تهران، نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، مس کرمان و شهرداری ماهشهر به دور یک چهارم مسجل شده و از مصاف تیم های تراکتور با نود، سپاهان با پیکان و پرسپولیس با صنعت نفت آبادان سه تیم دیگر نیز به این جمع اضافه می شود.

امیر عرب براقی قضاوت این بازی را برعهده دارد و محمد عطایی و علیرضا طاهرخانی کمک های وی در این دیدار هستند و ابوالفضل دوستی داور چهارم و امیربهرام حسینی نقوی ناظر این دیدار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.