علی صفایی فرد، یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد فوتی ها در مدت مشابه سال گذشته ۶۰۹ نفر بود، افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در سال جاری ۴۶۴ مرد و ۱۲۰ زن بودند.

وی اظهار داشت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در این مدت به ترتیب با ۳۹۴ فوتی در جاده‌های برون‌ شهری و روستایی، ۱۲۶ نفر در مسیرهای درون‌ شهری، ۹ نفر در جاده‌های خارج از استان و ۱۰ نفر نامعلوم و سایر راه‌ها گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ۲۲ نفر از این تعداد خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و ۲۳ نفر نیز با فاصله بیش از ۳۰ روز از زمان تصادف فوت کرده اند.

صفایی فرد، با بیان اینکه در ۷ ماه امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه‌ کننده به ادارات پزشکی قانونی استان ۱۱ هزار و ۵۸۷ نفر بود، ادامه داد: از این تعداد ۸ هزار و ۲۹۵ نفر مرد و ۳ هزار و ۲۹۲ نفر زن بودند که این تعداد ۳۹ نفر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است به طوری که در مدت مشابه سال گذشته تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ۱۱ هزار و ۶۲۶ نفر گزارش شده بود.

تعداد کل تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سال ۹۷ در استان ۹۱۸ نفر بود که از این تعداد ۱۷۳ نفر زن و ۷۴۵ نفر مرد بوده که در این مدت بیش از ۱۸ هزار و ۱۸۵ نفر نیز مصدوم شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.