ارتین کمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در این مدت در استان ۳۲۳ نفر مرد و ۷۸ نفر زن بودند.

وی ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب با ۲۷۹ فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، ۸۰ نفر در مسیرهای درون شهری، ۵ نفر در جاده های خارج از استان و۷ نفرنامعلوم و سایر راهها گزارش شده است.

کمالی اظهارداشت: از این تعداد ۱۵ نفر نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و ۱۵ نفر با فاصله بیش از ۳۰ روز از زمان تصادف فوت کردند.

وی ادامه داد: درمرداد ماه امسال ۷۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۲ نفر کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه امسال ۸ هزارو ۲۹ مصدوم به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردنداست که از این تعداد ۵ هزارو ۷۴۳ نفرمرد و  ۲ هزارو ۲۸۶ نفر زن بودند.

وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین حوادث ترافیکی ۸ هزارو ۲۲ نفر گزارش شده بود ۷ نفرافزایش داشته است.

کمالی گفت: در سال گذشته ۹۱۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۷۳ نفر زن و ۷۴۴ نفر مرد بود و بیش از ۱۸ هزار و ۱۸۵ نفر نیز مصدوم شدند.

۶۱۲۰/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.