اصغر اعتباری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به هزینه های پایین ماشین سازی و نفراتی که در اختیار دارد چنانچه این تیم در پایان فصل بتواند رتبه های دهم به بالا را به دست آورد باید از کادرفنی و مدیریت باشگاه تجلیل شود، چون تیم های بسیاری در لیگ برتر وجود دارد که با هزینه های بسیار بالا در رتبه های پایین تر از ماشین سازی هستند.

وی با بیان اینکه ماشین سازی به لحاظ فنی فوتبال خوبی ارایه می دهد، اظهار داشت: هرچند این تیم در هفته های ابتدای لیگ برتر مشکلات عدیده ای در تمام خطوط داشت اما رفته رفته این ضعف ها تا حدودی رفع شده و در هفته های اخیر بازی های هماهنگ و هجومی خوبی از این تیم ریشه دار را شاهدیم.

اعتباری ادامه داد: با این وجود معتقدم ماشین سازی نتایج بهتری نیز می توانست کسب کند چون در برخی از بازی ها مثل پیکان، فولاد و سپاهان بر اثر اتفاقات و اشتباهات فردی بازیکنان شکست خورد که حداقل در هر یک از این بازی ها می توانست تساوی بگیرد.

وی انضباط تاکتیکی در ماشین سازی را پایین دانست و اضافه کرد: کادر فنی این تیم باید در زمینه افزایش پاس کاری در محوطه حریف، حس همکاری در آخرین مرحله حمله و شوت زنی از فواصل دور اقدامات موثری انجام دهد تا در بازی های آینده بتواند امتیازات خوبی کسب کند.

اعتباری عمده ترین مشکل کنونی ماشین سازی را مربوط به عمق دفاع و فاصله گرفتن خطوط دفاعی، میانی و خط فوروارد بیان و اضافه کرد: در مجموع این تیم برای سایر تیم ها حریف خطرناکی نیست و اگر رتبه ۱۰ را تا پایان رقابت های لیگ برتر حفظ کند، بدون تردید نتیجه بسیار قابل قبولی گرفته است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تا پایان هفته دهم لیگ برتر با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم در هفته یازدهم ۳۰ آبان ماه در سیرجان میهمان گل گهر این شهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.