در حال حاضر مس سونگون با ۲۳ امتیاز صدر نشین جدول رده بندی می باشد و آذرخش بندرعباس با ۹ امتیاز در جایگاه ۱۳ جدول جای گرفته است.

دیدار این دو تیم عصر پنجشنبه ۱۸ مهرماه به میزبانی آذرخش بندرعباس در سالن فجر برگزار می شود.

این بازی ، از بازی های عقب افتاده هفته هشتم لیگ برتر فوتسال است که قرار بود ۲۴ مردادماه برگزار شود اما به دلیل حضور تیم مس سونگون ورزقان در رقابتهای جام باشگاه های آسیا به تاریخ دیگری موکول شد.

آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برخی مشکلات ، عملکرد چندان خوبی نداشته است.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم مس با عملکرد بسیار عالی و تجربه بالای بازیکنانش ، هم اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارد و به طور یقین شرایطشان از ما خیلی بهتر است و آذرخش بازی سختی برابر این تیم دارد.

موسی زاهدی افزود: البته تیم آذرخش هم در تعطیلات میان فصل، تمرینات خوبی انجام داده و به یک آمادگی نسبی دست یافته است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در این مدت همه تلاش خود را برای کسب آمادگی بیشتر انجام داده و هم اکنون در شرایط خوبی از لحاظ فنی قرار دارند.

زاهدی در خصوص مصدومان و محرومان این تیم برای بازی یادشده، گفت: اسحاق سورغالی به دلیل سه کارتی بودن و عارف محمدی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم آذرخش در این مسابقه نیستند.

به گفته وی محمدبنی اسدی کاپیتان تیم نیز با گذران دوره بهبودی، هم اکنون در شرایط جسمانی خوبی قرار دارد و برای تیم آذرخش به میدان می رود.

زاهدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به امتیاز میزبانی و حمایت خوب هواداران ، این تیم بتواند بازی خوبی ارائه دهد و به پیروزی دست یابد.

۷۱۹۸/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.