به گزارش خبرنگار ایرنا ،عبدالله ویسی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیمش با نساجی مازندران در قائمهشر افزود : در رقابت های لیگ برتر چهار تا پنج تیم پولدار برای قهرمانی و چهار تا پنج‌ تیم هم برای میان جدولی و همین تعداد تیم ها برای عدم سقوط می جنگند و با این رویکرد تفاوتی بین تیم ها میان جدولی و پایین جدولی وجود ندارد.

وی با اظهار این که تیم شاهین بوشهر در زمره تیم های پایین جدولی است که تلاش می کند تا نتیجه خوبی بگیرد، یکی از نقاط قوت لیگ نوزدهم را قضاوت داوران جوان دانست و گفت: امسال داوران جوان‌ در ترکیب قرار دارند که قضاوت خوبی تا الان داشتند.

سرمربی شاهین بوشهر اشتباه در بازی و داوری را غیرقابل اجتناب توصیف کرد و افزود: باید برخی از اشتباهات را پذیرفت.

نارضایتی از توپ لیگ نوزدهم 

ویسی نیز همانند برخی دیگر از مربیان تیم های لیگ برتری از کیفیت توپ های این فصل لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد و گفت : توپ امسال کیفیت خوبی ندارد و اکثر تیم ها ناراضی هستند.

وی در باره دیدار با نساجی مازندران هم مهم ترین مشکل تیمش را هواداران پرشمار نساجی دانست و افزود: بازی در ورزشگاه شهید وطنی با این همه تماشاگر دشوار است ، ولی تیم ما هم تماشاگران زیادی دارد و به این گونه جو عادت کرده است.

وی نقطه قوت هواداران و تماشاچیان تیم نساجی را بی حاشیه بودن آنها دانست و این وضعیت را قابل ستایش توصیف کرد.

تیم شاهین بوشهر که از سه دیدار لیگ نوزدهم تنها یک امتیاز کسب کرده است، هم اکنون در قعر جدول قرار دارد. این تیم فردا جمعه در هفته چهارم این رقابت ها میهمان نساجی چهار امتیازی و تیم رده ششمی است.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.