به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در رشت اظهار داشت: همه عوامل سپیدرود ، کادرفنی و بازیکنان در دیدار برابر ماشین سازی نیازمند پیروزی و کسب هر سه امتیاز هستیم.
وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تیم ماشین سازی قائلم، ولی فقط برای کسب پیروزی برابر این تیم به میدان خواهیم رفت تا طرفداران خود را شاد کنیم چون با کسب سه امتیاز می توانیم با روحیه بهتری در ادامه رقابت های لیگ برتر حضور یابیم.
امامی فر افزود: سال گذشته و از نیمه راه به سپیدرود آمده بودیم و با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر ماندگار شدیم و هم اینک نیز 13 بازی پیش رو داریم که امیدواریم با کسب نتایج مطلوب، دوباره در لیگ بمانیم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بازیکنان نیز به خوبی شرایط تیم خود را درک کرده اند و با تمام وجود در بازی ها حضور می یابند و امیدواریم که دیگر دچار اشتباهات فاحش نشویم و بتوانیم از فرصت های به دست آمده، نهایت استفاه را ببریم.
امامی فر در مورد وضعیت بازیکنان جدید و عدم جذب مهاجم گفت:با شناخت کافی بازیکنان جدید را جذب کردیم و به طور حتم این بازیکنان می توانند به تیم سیپدرود در ادامه رقابت ها کمک کنند اما در مورد مهاجم نیز ، بازیکنان زیادی برای به خدمت گرفتن در لیست ما وجود داشت که به دلیل شرایط مالی باشگاه و همچنین کیفیت پایین بعضی از مهاجمان، تاکنون موفق به جذب مهاجم جدید نشدیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور عصر جمعه هفته جاری 26 بهمن ماه از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، ماشین سازی تبریز با 18 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.