ایوب کلانتری سه شنبه در آستانه بازی حساس تیمش مقابل تیم گل ریحان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همدلی که در نزد مجموعه باشگاه و بازیکنان وجود دارد می کوشیم تا پایان بازی ها  همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم.

وی اضافه کرد: تیمهای مدعی صعود زیاد هستند و جدول رده بندی تا پایان مسابقات دچار تغییر و تحول زیادی خواهد شد و کلا رقابت ها بسیار سخت است و امکان زیادی دارد که تیمهای دیگری به جمع مدعیان بپیوندند.

بازی سختی با گل ریحان البرز داریم

کلانتری که سابقه زیاد بازی با تیمهای مطرح کشور در لیگ برتر دارد در مورد دیدار مقابل گل ریحان البرز هم گفت: بازی سختی با این تیم خوب و مدعی داریم.

وی تاکید کرد: در این تیم بازیکنان با کیفیتی وجود دارند که کار ما راسخت خواهند کرد با این حال در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدوارم در پایان تیم فجر برنده بازی باشد تا هواداران خوشحال شوند.

تماشاگران قوت قلب ما هستند

بازیکن خط میانی تیم فجر که شلیک هایش بارها از راه دور دروازه تیم ها را باز کرده است، تماشاگران را قوت قلب تیم خود می داند و می گوید : از همه تماشاگران که در شرایط سخت به ورزشگاه می آیند سپاسگزارم  چرا که با حضور آنها انگیزه مضاعفی در نزد بازیکنان به وجود می آید که در راه موفقیت تیم بسیار اثر بخش است.

کلانتری اظهارامیدواری کرد با پیروزی مقابل تیم گل ریحان البرز دل هواداران شاد شود.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در هفته دهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان،هشتم آبان  ساعت 14:45 در ورزشگاه حافظیه شیراز با قضاوت وحید صالحی، بابک خسروی و مجید سربندی برگزار می شود و در همین روز هم تیم قشقایی شیراز میهمان تیم سپید رود رشت است.

هم اینک در جدول رده بندی پس از پایان  هفته نهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارند، مس رفسنجان، گل ریحان البرز با 9 امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم ۱۸ امتیازی هستند تا رقابت در بالای جدول فشرده و سخت باشد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد  و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های  شهرداری تبریز و ملوان انزلی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند هم اینک با چهار و ۲ امتیاز در رده هفدهم و هجدهم قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.