به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان در آئین اختتامیه این مهرواره، با اشاره به اهمیت امر کتابخوانی و فرهنگ مطالعه، خواندن کتاب را یک فضیلت و یک رفتار شجاعانه توصیف کرد.

علی بینش در عین حال تاکید کرد: افزایش آگاهی و به تبع آن ایفای مسئولیت های اجتماعی و فردی یکی از نتایج بارز کتابخوانی است.

وی با اشاره به نتایج ارزشمند برنامه ها و فعالیت های کانون در عرصه کتابخوانی و توسعه فرهنگ مطالعه تاکید کرد: “میهمانی از سرزمین کتاب” در حالی نهمین دوره خود را سپری می کند که از سال ۹۵ به صورت مهرواره و غیررقابتی برگزار می شود و همین امر منجر به افزایش استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه شده است.

بینش افزود: معرفی کتاب های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در قالب یکی از شخصیت های اصلی کتاب به صورت نمایش خلاق مهمترین بخش مهرواره “میهمانی از سرزمین کتاب” است که با مشارکت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار گردید.

وی ادامه داد: توسعه کتابخوانی یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگی در هر جامعه است و از آنجا که مخاطبان این برنامه‌ها کودکان و نوجوانان هستند لذا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

گفتنی است، فراخوان این مهرواره اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شده بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1290195
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.