مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا در باره وضعیت برق رسانی به صنایع استان آذربایجان شرقی افزود: جلسه ای روز چهارشنبه گذشته در استانداری  آذربایجان شرقی با حضور سازمان مدیریت استان، معاون اقتصادی استاندار و نیز شرکت های برق و  توزیع استانی برگزار و در آنجا تعیین تکلیف شدکه این کار انجام شود.

یازدهم آبانماه ایرنا گزارشی در باره کمبود برق در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی منتشر کرد که این کمبود موجب شده تا در شهرک صنعتی شهید سلیمی ۳۲ واحد تولیدی - صنعتی با میلیاردها تومان سرمایه گذاری، بلااستفاده بمانند، ضمن اینکه حدود پنج  واحد صنعتی در شهرک سرمایه گذاری خارجی نیز به این دلیل تعطیل شده اند. 

سخنگوی صنعت برق افزود: باوجود آنکه می بایست بودجه مورد نیاز این کار توسط منابع استانی تامین شود، وعده شد تا زودتر نسبت به رفع مشکل اقدام های لازم انجام شود.

وی پیرامون مراجعه نکردن برخی متقاضیان در شهرک صنعتی برای انجام اقدام های لازم  به منظور توسعه شبکه گفت: متقاضیان برای  توسعه شبکه با پرداخت هزینه های انشعاب می توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

رجبی مشهدی اضافه کرد: تصمیم هایی برای تامین برق  در شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی و به طور خاص برای دو شهرک مزبور گرفته شد و  برای پیک تابستان ۹۹در تامین برق برای متقاضیان و مشترکانی که در آنجا حضور دارند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.