به گزارش ایرنا، اورجعلی علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حجم از آسفالت ریزی در جاده های استان با صرف بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی جاده های استان همچنان تداوم دارد، اظهار داشت: در این مدت به منظور ارتقای سطح کیفی راه های ارتباطی استان ۲۰۵ کیلومتر از این راه ها مرمت و آسفالت ریزی شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقیگفت: هم اکنون ۵ گروه راهداری با تمام تجهیزات و ماشین آلات در ۵ محور اصلی استان برای بهبود وضعیت آسفالت و نگهداری از جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

علیزاده، ادامه داد: در تابستان امسال نیز عملیات راهداری بر روی یک هزار و ۹۷۰ کیلومتر از راه‌های استان از سوی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در نیمه نخست سال جاری گفت: عملیات راهداری و محوری در سطح جاده‌های اصلی و شریانی و برخی راه‌های فرعی به طور ضربتی انجام شده است.

آذربایجان شرقی به وسعت حدود ۴۵ هزار کیلومتر مربع، دارای ۱۴ هزار و ۱۹۶ کیلومتر شبکه راهداری است.
این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.