اروجعلی علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اختصاص سهمیه نهاده های دامی و کالاهای اساسی آذربایجان شرقی در بندر امام، با هماهنگی انجمن‌های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا و رانندگان استان، در سریعترین زمان با بسیج کامیون ها و اعزام آن‌ها به جنوب کشور سهمیه نهاده های دامی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز وارد استان شد.

وی افزود: از دوم خرداد تا پایان ۳۰ شهریور امسال۱۳ هزار و ۲۰ کامیون اتاق‌دار، لبه‌دار و کمپرسی، ۲۳۴ هزار و ۳۶۰ تن فراورده دامی را به مقصد آذربایجان شرقی بارگیری و حمل کردند و ۲۰ کامیون اعزامی اداره کل راهداری نیز به عنوان پشتیبان ناوگان حمل و نقل عمومی بار استان، به بندر امام اعزام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان طی ماه های اخیر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، ۱۲۷ هزار حلقه لاستیک در اندازه های مختلف بین رانندگان باری و مسافری توزیع شد.

آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

۶۱۳۲/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.