عبدالرضا جباری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای، طرح اصلاح و تعریض شانه راه در محور قره آغاج - سه‌راهی قویون قشلاقی محدوده آزاد راه پیامبر اعظم اجرایی شد.
وی افزود: این طرح به‌ صورت امانی و با بهره‌مندی از عوامل فنی و ماشین‌آلات اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای از نیمه دوم تیر ‌ماه امسال آغاز شده است.
جباری، بازه زمانی اتمام طرح را ٤٥ روز و تا پایان مرداد ماه ٩٨ اعلام کرد و افزود: این طرح به‌صورت رفت ‌و برگشت در ۲ طرف راه اجرا می‌شود.
وی یادآوری کرد: برای اجرای طرح اصلاح و تعریض شانه راه در این محور، افزون بر ۵ ‌دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، لودر، کمپرسی و اپراتورهای مربوطه، به‌طور تمام‌وقت به فعالیت مشغول هستند.
وی گفت: برقراری ارتفاع شانه احداثی متغیر و بین یک تا سه متر است و با توجه به ارتفاع شانه احداثی، از مصالح رود خانه‌ای استفاده می‌شود.

شهرستان چاراویماق دارای دو بخش به نام‌های مرکزی شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌چای شرقی و بخش شادیان شامل دهستان‌های چاراویماق‌شرقی و چاراویماق جنوب‌شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.

این شهرستان با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰کیلومتری جنوب‌شرقی تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.  
۳۰۷۷/۹۸۸۰/518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.