به گزارش ایرنا، موسی شعفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مراغه افزود: با توجه به گستردگی و ضرورت نگرش اجتماعی به پدیده خانمان سوز اعتیاد، بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد بیش از پیش ضروری است.
وی ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبری در خصوص پیشگیری از اعتیاد، این امر باید به صورت اجتماعی و با مشارکت مردم و مسوولان اجرا شود.
شعفی اضافه کرد: بر این اساس، هر دستگاه و نهادی باید با استفاده از ظرفیت های اجتماعی خود برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با این پدیده خانمان سوز تلاش و اهتمام کند.
وی با اشاره به نقش مراکز ترک اعتیاد و اقامتی گفت: این مراکز با توجه به ماهیت مردم نهاد خود، نیازمند حمایت مسئولان و خیران هستند چراکه این مراکز فرصتی بزرگ برای کاهش آسیب های ناشی از پدیده شوم اعتیاد در جامعه و به ویژه خانواده هاست.
عضو شورای اسلامی شهر و رییس هیات مدیره موسسه اطهر مراغه نیز گفت: حمایت مردم و خیران،  زمینه ساز شکل گیری کمپ های ترک اعتیاد از جمله گلستان بوده است.
مرتضی باستانی افزود: در شکل گیری و راه اندازی این مرکز اقامتی و ترک اعتیاد، عشق و دلسوزی مسوولان و خیران امید بخش و الهام بخش برای این امر و تداوم آن بوده است.
وی اضافه کرد: مرکز ترک اعتیاد گلستان با وجود عمر ۱۵ ساله خود، تاکنون الگویی برای تاسیس و راه اندازی سایر مراکز اقامتی در شمالغرب کشور بوده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مراغه تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.