به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سعید حاجی‌زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این تابلوها پس از بررسی و تایید محتوا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، چاپ و در معابری که به نام شهدای والامقام مزین شده، نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: سایر تابلوهای این طرح نیز توسط این اداره کل در مرحله طراحی است و تلاش می شود پروسه طراحی، چاپ و نصب تابلوها در کمترین زمان ممکن و با دقت لازم انجام شود.

حاجی زاده، ادامه داد: این طرح به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معرفی اسطوره های ایثار و شجاعت در جامعه از سوی شهرداری تبریز با همکاری سپاه عاشورا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: با اجرای این طرح علاوه بر نام و نام خانوادگی، تصویر شهید، نام پدر، تاریخ و محل تولد، تاریخ و محل شهادت و فرازی از وصیت نامه شهدا در تابلوهایی در ورودی معابر نصب می شود.

در هفته های اخیر حذف نام شهدا از تابلوی تعدادی از کوچه های تبریز با واکنش تند امام جمعه و مردم شهیدپرور این کلان شهر مواجه و شهرداری بلافاصله نسبت به اصلاح آنها اقدام کرد.

آذربایجان شرقی در هشت سال دفاع مقدس افزون بر ۱۰ هزار شهید تقدیم دین و کشور کرده است که نزدیک به نیمی از آنان از کهن شهر تبریز بوده است.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1267204
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.