به گزارش ایرنا، وینکو بگوویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل بازی تیم های تراکتور و گل گهر افزود: من مربی نیستم که از تیمی بترسم حتی اگر مقابل بارسلونا بازی کنیم برای برد وارد میدان می شویم.  

وی گفت: برایم افتخار بزرگی است که بیش از ۱۰ سال در فوتبال ایران به عنوان سرمربی فعالیت می کنم و در این مدت بیش از ۲۵۰ بازی انجام دادیم.  

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به بازیکنان خوب آذربایجان که در فوتبال ایران بازی کردند، خاطرنشان کرد: در تیم گل گهر چند بازیکن از جمله رنجبری، بایرامی، نامور و فرشید بیابانی از خطه آذربایجان بازی می کنند و خوشحال هستم که امروز در شهر زیبا و مهمان نواز تبریز حضور دارم.  

بگوویچ در خصوص هدف گذاری باشگاه گل گهر در فصل نوزدهم لبگ برتر فوتبال اعلام کرد: با توجه به اینکه امسال اولین سال حضور تیمم در لیگ برتر است و از آنجایی که بازیکنانم تجربه بازی در این لیگ را ندارند،   هدف اصلی تیم ماندن در لیگ برتر در فصل جاری است و چنانچه شاگردانم نتایج قابل قبولی کسب کنند حتی به رده های بالای جدول نیز فکر خواهیم کرد.  

وی افزود: اگر امسال بتوانیم نتایح قابل قبولی در لیگ برتر فوتبال کشور کسب کنیم می توانیم در آینده شاهد این باشیم که گل گهر به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل شود.  

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره)  تبریز برگزار خواهد شد.  

تیم فوتبال گل گهر با کسب ۳ امتیاز و بدون باخت در رده هشتم و تیم تراکتور با کسب ۵ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.