به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند عصر چهارشنبه از ساعت ۱۸ در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز با حضور نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر برگزار شد.  

شاگردان افضل برای پیروزی مقابل حریف دیرینه خود و نزدیکی به صدر جدول نیمه اول این بازی را با انگیزه ای مضاعف شروع کرده و در دقیقه ۱۳ توسط علیرضا عسگری به گل رسیدند.  

تیم گیتی پسند با سرمربیگری حمید بی غم تیمی نبود که به این نتیجه راضی باشد و با تغییر بازیکنان و ارسال از جناحین سعی در تغییر نتیجه بازی بود و دقیقه ۱۶ توسط سنگ سفیدی بازیکن سابق تیم مس سوگون گل تساوی را بدست آورد تا این نیمه با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم شاگردان بی غم بازی را سرعتی و حساب شده آغاز کردند تا اینکه دقیقه ۲۳ محمدحسین درخشانی موفق شد گل دوم تیمش را به دروازه مس بزند و تیم گیتی پسند را ۲ بر یک جلو بیندازد.  

اما در ادامه دیدار و در دقیقه ۳۰ بازی تیم مس توسط مهدی جاوید نتیجه این دیدار را به تساوی ۲ بر ۲ تغییر داد و یک دقیقه بعد محمد شجری گل سوم مس را به ثمر رساند.  

در این بازی سنگ سفیدی و برم شوری از تیم گیتی پسند کارت زرد گرفتند.

تیم مس سونگون با پیروزی امروز مقابل گیتی پسند ۱۹ امتیازی شده و به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد و تیم گیتی پسند با ۲۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.  

۹۸۵۳ /۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.