به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در جلسه شورای پروژه مهر، گفت: با توجه به موارد موجود از مسئولین آموزش و پرورش انتظار می رود که با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به تقویت نقاط ضعف سال گذشته اهتمام به خرج دهند.

وی ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات مجموعه دستگاهها و ادارات سطح شهرستان که در سالهای گذشته حضوری فعال در امر آماده سازی مدارس داشته اند تاکید کرد: در راستای اجرای پروژه مهر باید تمام ادارات با توجه به ظرفیت خود همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته و زمینه رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه آموزش رسمی کشور را فراهم کنند.

فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه هیچ کوتاهی و هیچ توجیهی در پروژه مهر قابل قبول نیست، تاکید کرد: باید در اجرای هر چه بهتر پروژه مهر به گونه ای عمل کنیم که شهرستان میانه جزو برترین ها در منطقه و سطح استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش باید به صورت شورایی پروژه مهر را مدیریت کنند، ضرورت همکاری و تعامل برون سازمانی در اجرای پروژه مهر را مهم خواند.

مشایخی در ادامه فضاسازی مناسب، ایجاد نشاط، سازماندهی نیرو و اطلاع رسانی از پیشبرد امور و آگاه سازی مردم را شرایط مهم مدیریتی برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر برشمرد و افزود: در مجموع تنها انتظار از مسئولین در تمامی حوزه ها کاهش دغدغه مردم است.

فرماندار ویژه میانه همچنین همکاری تنگاتنگ شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش برای ارائه مشاوره های روان شناختی در جهت کاهش اضطراب و استرس در دانش آموزان را مهم خواند و افزود: این موضوع باید جزو اولویتهای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی قرار گیرد.

وی در پایان برتمهید مقدمات لازم برای شروع باشکوه سال تحصیلی جدید و ایجاد زیر ساخت های آموزشی و تربیتی در مدارس این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا در سال تحصیلی جدید در شهرستان میانه ۲۵ هزار و ۱۸ نفر به تحصیل مشغول خواهند شد که از این تعداد یکهزار و ۲۹۹ نفر به پیش دبستانی، ۱۳ هزار و ۳۴۴ نفر به دبستان، ۵ هزار و ۹۰۱ نفر به متوسطه دور اول، ۴ هزار و ۳۱۷ نفر به متوسطه دور دوم و ۱۵۷ نفر به استثنایی وارد خواهند شد.

۷۲۳۱ /۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.