به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه نرجس خاتون در آقکند از توابع بخش کاغذکنان میانه، آموزش را یکی از پایه های نقشه جامع علمی کشور خواند و اضافه کرد: اهمیت زمان بویژه در وضعیت کنونی کشور برای ما آشکار است که در این خصوص باید در کمترین زمان بیشترین بهره را از نقشه راهبردی علمی کشور ببریم تا به توفیق روزافزون دست یابیم.

وی به دستاوردهای نظام که سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است، اشاره کرد و گفت: برخی از این دستاوردها یا به موازات هم پیش رفته و یا به صورت جزیره ای مانده که برای اتصال و یکپارچگی این جزیره ها یک نقشه جامع علمی و برنامه ریزی دقیق لازم است تا شاهد عزت روزافزون نظام در صحنه های بین المللی باشیم.

مشایخی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران از بدو انقلاب با تحریم های مختلف دشمنان و استکبار جهانی روبرو بوده و در حال حاضر دایره این تحریم ها تنگ ترشده است، گفت: مردم عزتمند و همیشه درصحنه با تمام توان پشتیبان نظام هستند و توانسته ایم به دستاوردهای بسیاری از جمله در حوزه آموزش برسیم.

وی همچنین به اهمیت نقش مشارکتی مردم در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و افزود: خیرین در صف اول مشارکتهای مردمی بویژه در عرصه های آموزشی هستند که با نیک اندیشی قدم در این عرصه مهم، ارزشمند و پایه ای گذاشته اند.

فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه تمامی امور حول محور نیروی انسانی است، افزود: اگر نیروهای انسانی فرهیخته، تحصیل کرده و کارآمد اداره امور  را به عهده بگیرند به همان اندازه شاهد توسعه کشور خواهیم بود.

مشایخی به زبانزد بودن شهرستان میانه در بحث مشارکت بویژه در امر مدرسه سازی و امور عمرانی اشاره و اضافه کرد: ما قدردان این انسانهای خیر هستیم که دارایی خود را به سمت امور خیر سوق می دهند.

امروز دبستان مشارکتی نرجس خاتون در شهر آقکند از توابع بخش کاغذکنان در مساحت ۳۹۲ متر مربع در ۶ کلاس آموزشی کلنگ زنی شد که ۵۰ درصد هزینه ساخت مدرسه از سوی خیر کاغذکنانی آقای آیت آقایی و ۵۰ درصد از سوی اداره نوسازی مدارس استان تامین خواهد شد.  

۷۲۳۱/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.