به گزارش ایرنا، علی نیک نفس روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در روستای دولت آباد افزود: بادام به عنوان یکی از محصول‌های برتر مرند و روستای دولت آباد باید تجاری سازی شده و کاشت و تولید آن افزایش یابد.
وی تاکید کرد: البته در برگزاری جشنواره بادام، اهداف جنبی نیز باید در نظر گرفته شده و به بحث برپایی نمایشگاه و فروش آن نیز توجه شود.
مدیر جهاد کشاورزی مرند نیز با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف از جمله پسته، زعفران و زردآلو در شهرستان در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: جشنواره بادام در روزهای آتی در روستای دولت آباد برگزار خواهد شد.

منوچهر رحمانی افزود: در این جشنواره تولید کنندگان محصول بادام از نقاط مختلف شهرستان مرند حضور خواهند یافت و در کنار آن، غرفه‌هایی نیز جهت نمایش ظرفیت‌های منطقه در حوزه های مختلف برپا می‌شود.
نخستین جشنواره بادام مرند توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای دولت آباد و با مشارکت فرمانداری شهرستان ویژه مرند، بخشداری مرکزی و ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در روستای دولت آباد برگزار خواهد شد.

هنوز زمان دقیق برگزاری این جشنواره مشخص نشده اشت.

۳۰۷۷/۹۹۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.