به گزارش ایرنا، حمید شکری در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری مراغه افزود: بنیاد برکت در سال های اخیر در مسیر رونق تولید و حمایت از بخش های تولیدی به ویژه در مناطق محروم گام برداشته است.
وی ادامه داد: حمایت از بنگاه های اقتصادی با مشارکت در طرح های اشتغال زا و نیز توانمندسازی در مناطق محروم از رویکردها و اولویت های امروز بنیاد برکت در منطقه است.
وی اضافه کرد: این بنیاد هم اکنون در ۲ شهرستان مراغه و آذرشهر به عنوان پایلوت با استفاده از چهار تسهیل گر و مجری، طرح های مختلفی از جمله آسمان و سحاب را به اجرا خواهد گذاشت.
وی گفت: شناسایی ظرفیت های موجود در مناطق روستایی و محروم با بهره گیری از نیروی انسانی بومی از گام های اساسی بنیاد برکت برای رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی است.
وی افزود: حمایت از تولید خرد در زمینه های مختلفی از جمله کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، طرح های دانش بنیان و ورزشی از رویکردهای این بنیاد و نهاد انقلابی است.
وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی در ارایه تسهیلات رونق اشتغال اضافه کرد: در بخش مشاغل خانگی و روستایی به ترتیب ۸۲ درصد و ۵۷ درصد تسهیلات جذب شده که امید است امسال این میزان تسهیلات تحقق بیشتری یابد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۷۴۸۷/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.