به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روند کاهش نرخ بیکاری اگر قرار است در استان ادامه پیدا کند باید همه مدیران شبانه روز و طاقت فرساتر از قبل تلاش کنند.
وی تصریح کرد: فاصله گرفتن از سه چهار استان اول بیکار کشور حاصل اراده جمعی همه مدیران بود که طی یکی ۲ سال اخیر با وجود همه سختی ها تلاش کردند ولی حفظ این موقعیت و حرکت به سمت بهتر شدن وظیفه مهمتری است که باید آن را دنبال کرد.
حاتمی با بیان اینکه اشتغالزایی و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری وظیفه یک یا چند دستگاه و سازمان نیست، تاکید کرد: در این راستا همه به یک اندازه مسئولیت دارند چرا که به عنوان مدیر در برابر مردم باید پاسخگو باشیم.
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه هم افزایی بانک ها و دستگاه های اجرایی را نیز در کاهش نرخ بیکاری بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این تعامل وجود دارد هرچند مقداری باید تقویت شود.
وی گفت: توقف افزایش بیکاری و کاهش آن نشان داد می توانیم بر مشکلات خیلی بزرگ هم غلبه و شرایطی فراهمی کنیم تا امید به آینده در میان مردم تقویت شود.
حاتمی در پایان همچنین خواستار حمایت از بخش خصوصی شد و گفت: کمک به این بخش می تواند در شکوفایی اقتصاد و رونق تولید موثر باشد.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال ۱۴.۷ درصد اعلام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش یافته است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا است.

۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.