استاندار اردبیل گفت: تا مهرماه 6 کارخانه بسته‌بندی آب معدنی در شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب در نیر اظهار کرد: از سال 82 با راه‌اندازی شهرک تخصصی آب در نیر و تامین آب گوارا از چشمه‌های گورگور در این شهرک شاهد راه‌اندازی چندین کارخانه بسته‌بندی آب و فرآورده‌های مرتبط با آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت 6 کارخانه در شهرک تخصصی آب با تلاش مدیران سابق ایجاد شده و قرار است با حل مشکل 6 واحد دیگر کارخانه‌های جدید تا مهرماه راه‌اندازی شود.   
استاندار اردبیل گفت: در سال حمایت از تولید داخلی انتظار می‌رود بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی بستر و زمینه سرمایه‌گذاری شایسته را برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کند تا علاقمندان به این عرصه بتوانند با خیال راحت در این بخش برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را عملیاتی کنند.   
بهنامجو افزود: قرار شد بانک‌های عامل برای این 6 کارخانه نیمه تمام پرداخت تسهیلات را در قالب سرمایه در گردش و ثابت با هدف خرید تجهیزات و احداث سوله انجام دهند تا به سرعت مراحل تکمیل این 6 واحد تولیدی فراهم آید.   
وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این 6 کارخانه تا مهرماه زمینه اشتغال 200 نفر به شکل مستقیم و هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم آید تا بخشی از اشتغال وعده داده شده 20 هزار نفر از این محل تامین شود.   
استاندار اردبیل اهمیت اشتغال را به عنوان یک اصل اساسی در پیگیری امور و برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های ترسیم شده در این زمینه یادآور شد و افزود: اشتغال در ابعاد مختلف گره‌گشای بسیاری از مشکلات و آسیب‌هایی خواهد بود که در جامعه پیامدهای ناگواری را نیز به همراه دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.