قائم مقام شهردار تبریز گفت: دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه بزودی فعالیت خود را مجددا آغاز می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رسول موسایی در دیدار با سجاد سلطان‌زاده سرکنسول ایران در ارزروم با قدردانی از پیگیری سرکنسول ایران در خصوص مسائل مربوط به شهرداری تبریز اظهار کرد: نماینده شهرداری تبریز برای حضور در دفتر ارزروم در آینده‌ای نزدیک تعیین می‌شود.
او با تاکید بر اینکه به دلیل تغییرات مدیریتی شورا و شهرداری این دفتر غیر فعال بود، اظهار کرد: با تعیین نمانیده شهرداری تبریز این دفتر مجددا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
قائم مقام شهردار تبریز ادامه داد: این نماینده موظف به تعیین تکلیف غرفه‌های شهرداری تبریز در بازار تاریخی ارزروم خواهد بود.
سجاد سلطان زاده - سرکنسول ایران در ارزروم نیز با اعلام آمادگی برای همکاری در شروع به کار سریع دفتر شهرداری تبریز در ارزروم گفت: شهرداری ارزروم نیز خواهان آغاز به کار مجدد این دفتر است.
او با ابراز خرسندی از افزایش ارتباطات و تعاملات سازنده شهرداری تبریز و ارزروم بیان کرد: کنسولگری ایران در ارزروم آمادگی دارد هماهنگی های لازم برای برگزاری هفته فرهنگی تبریز در ارزروم را انجام دهد.
او در پایان پیشنهاد کرد که در خلال برگزاری شب فرهنگی تبریز در ارزروم از ترجمه دیوان ترکی استانبولی پروین اعتصامی رونمایی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.