معاون اول رییس جمهور در ابلاغیه‌ای به اعضای هیات دولت، جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را در استان‌های مختلف کشور تعیین کرد.

به گزارش ایسنا،‌ در این ابلاغیه‌ها آمده است:

نتایج مطلوب حضور جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها در سال‌های اخیر جهت پیشبرد اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، درخواست مسئولین استان‌های کشور مبنی بر ادامه طرح مزبور در سال جاری، تسهیل و رفع موانع و چالش‌های اجرای موثر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها به ویژه در شرایط تحریم و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تحقق شعار سال 1398 که تحت عنوان رونق تولید نامگذاری شده‌ است، دلایل انتصاب جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها عنوان شده است.

اسحاق جهانگیری از جانشینان خود به عنوان رییس ستاد اقتصاد مقاومتی خواسته است تا با حضور موثر در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌های مزبور، با همکاری تمامی دستگاه‌های ملی و استانی و دبیرخانه ستاد در راستای تحقق اهداف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان‌های مزبور، پیگیری‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه در اجرای این حکم کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند همکاری و اقدام لازم را معمول نمایند، تصریح کرده؛ ضروری است گزارش فصلی پیشرفت فعالیت‌ها به اینجانب ارسال گردد و در صورت نیاز به مجوزهای خاص یا مصوبه ستاد، مراتب به همراه گزارش‌های توجیهی لازم به دبیرخانه ستاد منعکس شود تا در اولین فرصت اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

بر اساس این ابلاغیه‌ها رضا رحمانی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.