معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری ۸۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید سهمیه برای استان منظور شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی نواداد در جلسه هماهنگی با مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص طرح رونق تولید، اظهار داشت:  در مجموع یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان سهمیه به دو طرح رونق تولید و نوسازی ابلاغ شده است که از این میان ۸۸۰ میلیارد تومان مربوط به طرح رونق تولید و ۴۴۰ میلیارد تومان مربوط به طرح نوسازی می باشد‌.
وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته آذربایجان شرقی در کشور از نظر تعداد تسهیلات رتبه 5، از نظر مبلغ تسهیلات رتبه 3 و از نظر بودجه تخصیصی رتبه 4 را کسب کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: همیشه با این دیدگاه که نباید دقت فدای سرعت شود پیش رفته و با همین روال نیز ادامه خواهیم داد؛ از این رو امسال نیز با بانک‌ها در حال تعامل بیشتری خواهیم بود تا مشکلات واحدهای دارای مشکل حل شده و چرخه اقتصادی استان رونق یابد.
نواداد با تأکید بر اینکه اعطای وام با عنوان طرح رونق تولید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال است، گفت: قطع یقین اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای نیست که فقط در یک سال به آن عمل کنیم بلکه هر سال باید الگوی عمل کشور قرار گیرد ولی این آمار و میزان تسهیلات برای سال‌جاری است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.