به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان مازندران افزود : سازمان بازرسی دستگاه قضایی همواره با انجام ماموریت های خود در رفع مشکلات مردم اثر گذار است.
وی ادامه داد : صلابت و سلامت دستگاههای اجرایی به مراقبت از آن وابسته است و بازرسی در استمرار سلامت و اقتدار دستگاه های اجرایی نقش تعیین کننده است.
استاندار مازندران گفت : با حضور مقتدرانه سازمان بازرسی ، تکلیف و ماموریت های درنظر گرفته شده برای هرسه قوه قضائیه، مجریه و مقننه استان مازندران به درستی در حال انجام است.
وی افزود : باید با مردم مدارا شود و اینکه 91 درصد آنان در صحنه های سیاسی مشارکت می کنند دلیل بر رضایت کامل آنان از مسئولان نیست ، پس باید به فکر حل مسایل آنان باشیم.
فلاح با بیان اینکه مازندران در انتخابات گذشته کمترین مشکل و تخلف را داشته است، گفت : مردم عزیز بر اساس منویات مقام معظم رهبری پای صندوق های رای آمدند.
وی افزود : اکنون نیز پیگیری در مقوله اقتصاد مقاومتی با هدف افزایش تولید و اشتغال با همکاری سازمان بازرسی استان مازندران با قدرت در حال انجام است.
استاندار مازندران از این استان به عنوان قطب کشاورزی یاد کرد و بیان داشت : نقش بازرسی در اهمیت حفظ زمین و محیط زیست اساسی است و این مقوله در چهار سال دولت تدبیر و امید با قدرت با همکاری دستگاه قضایی مورد رصد و رسیدگی قرار گرفت.
حجت اسلام محمد علی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران هم در این نشست با بیان اینکه بازرسی جلوی ظلم را می گیرد و جبران کننده خسارت هاست ،گفت : انسان ها بیشترین مشکلات را در جامعه دارند و روز به روز در حال گسترش است.
وی افزود: جامعه انسانی همواره برای جبران خسارت و جلوگیری خسارت های احتمالی از نظارت و بازرسی استقبال می کند.
به گزارش ایرنا در این مراسم محمدحسن اسدی کیاپی به عنوان مدیرکل بازرسی مازندران معرفی و از زحمات سید حسن میری قلعه سری قدرانی شد.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.