معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و برخورد جدی با متخلفان، گفت: امنیت و جان شهروندان نباید به هیچ بهانه‌ای در معرض خطر قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل استان، افزود: تمام دستگاه‌های مسئول باید نهایت تلاش خود برای اجرای قوانین و برخورد با متخلفان، به کار بگیرند و به دلیل اهمیت جان انسان‌ها، در برخورد با متخلفان به هیچ‌وجه چشم‌پوشی نکنند.
وی با انتقاد از ایجاد موانع در ورودی برخی از شهرهای استان، گفت: ایجاد مانع در کناره جاده‌ها، باعث بروز حوادث و تلفات جاده‌ای شده است که باید با جدیت با این رفتارها برخورد شود.
رحمتی با بیان اینکه تلاش دولت، استفاده از استانداردهای پذیرفته شده بین‌المللی در احداث جاده‌ها و راه‌هاست، افزود: قوانین موجود نیز باید با رعایت استانداردهای این حوزه همچون رعایت حریم جاده اجرا شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، اجرای قانون را یکی از حقوق مسلم شهروندان دانست و ادامه داد: نباید به بهانه‌هایی مانند اشتغال دست‌فروشان، در نقاط خطرناک مانع ایجاد شود و این بهانه‌ها نباید مانع از اجرای قانون و حفظ امنیت جانی شهروندان شود.
رحمتی همچنین خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای خرید و نوسازی تجهیزات ترافیکی در استان شد.
وی با اشاره به احتمال افزایش حضور مسافران داخلی و گردشگران خارجی در دو ماه منتهی به تابستان امسال در استان، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همکاری دستگاه‌های دولتی و ارتقای فرهنگ عمومی، شاهد کمترین میزان سوانح و تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در استان باشیم.  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.