زاهد محمودی روز سه شنبه در گفتگوی اختصاصی با ایرنا اعتمادسازی و صادقانه با مردم سخن گفتن را وظیفه کارگزاران و مدیران برشمرد و افزود: یکی از وظایف کاری و اجرایی فرمانداری نظارت بر روند اجرایی پروژه های شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان دانشکده کشاورزی اهر قرار بود روز گذشته با حضور وزیر علوم افتتاح شود، افزود با حضور میدانی و بررسی پروژه به جهت برخی نواقص پیشنهاد شد با تکمیل کامل ساختمان، این طرح در زمان مناسب و در یکی از مناسبت های ملی افتتاح شود.

این مقام مسئول حضور وزیر علوم را فرصتی مغتنم برای تقویت زیر ساخت های آموزش عالی دانست و گفت: در دیدار با دکتر غلامی پیشنهاد ارتقاء دانشکده کشاورزی به دانشگاه ارسباران به جهت موقعیت ویژه منطقه و قابلیت های لازم در زمینه های مختلف کشاورزی، دامی، معدن و گردشگری مطرح شد.

محمودی اظهار امیدواری کرد با سفر اختصاصی وزیر علوم در آینده نزدیک شاهد محقق شدن خواسته مردم و مسئولان منطقه برای تحقق این امر به عنوان مطالبه مردمی باشیم.

ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر در زمینی به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه شامل ۱۲ کلاس آموزشی، چهار آزمایشگاه، دو کارگاه، نمازخانه، کتابخانه و قرائت‌خانه، سایت کامپیوتری، ۱۷ اتاق اساتید، ۱۳ کادر اداری  احداث شده است.

با اجرای این پروژه یکی از خواسته‌های اصلی دانشجویان در خصوص کمبود فضای آموزش، پژوهش و تحقیقاتی محقق می‌شود.

دانشکده کشاورزی اهر در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در دو رشته علوم دامی و صنایع غذایی در قالب آموزشکده کشاورزی آغاز کرد و از سال۹۱ جاری نیز به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی زیر نظر دانشگاه تبریز ارتقا یافته است.

۷۲۲۵/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.