داود گرشاسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف عمده برپایی میز خدمت در شهرستان را بررسی مسائل و مشکلات مردم به صورت رو در رو  عنوان کرد و گفت: از این طریق، تعاملات جدیدی بصورت چهره به چهره با مردم شکل می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مردم در این دیدارها، انتطارات خود را بصورت مستقیم مطرح کرده و با حضور روسای ادارات و شهرداران، خواسته های آنها بررسی و پاسخ داده می شود.
وی با بیان اینکه سعی ما ارتباط رو در رو با مردم و رفع مشکلات آنها است، گفت: با نگاه تسهیل گری که برپایی میزهای خدمت ایجاد می کند راحت تر می توانیم به سوالات مردم پاسخگو باشیم.
گرشاسبی ضمن اشاره به آغاز برپایی میزهای خدمت در شهرستان از دهه فجر ۹۷ خاطرنشان کرد: در طول سال گذشته و امسال،  ۷ مورد میز خدمت بصورت روستایی و شهری و در مراکز بخش ها و شهرهای زنوز، یامچی، کشکسرای و مرند برگزار شد.
وی در مورد ادامه این نشست ها نیز گفت: به لحاظ بازخورد مثبت میزهای خدمت و جلسات مردمی در ارائه خدمات، این حرکت در آینده نیز در شهرستان تداوم خواهد داشت.
فرماندار ویژه مرند یادآوری کرد: خواسته ما این است شهروندان در طول سال، علاوه بر مراجعه مستقیم جهت طرح مسائل خود با ادارات، در میزهای خدمت و نشست هایی که در مساجد و سایر محلات برگزار می شوند حضور یابند.
وی افزود: مردم همچنین سعی کنند از فرصتی که جهت ارتباط راحت با مسوولین است استفاده کرده و درخواست های منطقی و قانونی خود را پیگیری کنند.
گرشاسبی ابراز داشت: وظیفه ما نیز این است در کنار پیشبرد امور بخش حقیقی، خواسته های عمومی مردم را نیز که در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مطرح می شود، بررسی و رسیدگی کنیم.

به گزارش ایرنا، به پاس گرامیداشت هفته نماز جمعه، میز خدمت، همزمان با سایر شهرستان ها، در مرند و بخش یامچی نیز برگزار شد.
در طول سال، در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات و خواسته های مردم، میزهای خدمت و نشست های مردمی با حضور مدیران اجرایی، در مساجد شهرها و روستاهای شهرستان مرند برگزار می شود.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.