به گزارش ایرنا،چندی است که به همت دولت و استاندار ایلام راه اندازی میز خدمت در ادارات در دستور کار قرار گرفته و این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان داشته است.
پیش از این نیز مسئولان در نماز های جمعه و در قالب میز خدمت دیدارهایی چهره به چهره با مردم داشته اند و امروز مسئولان استان ایلام در مصلی های نماز جمعه آمدند و در جمع مردم حضور پیدا کردند تا از نزدیک و در فضایی صمیمی پاسخگوی مطالبات و مشکلات آنها باشند.
این رویه می تواند موجب تسریع در خدمت به مردم شود و مردم بتوانند سریع به مدیران دسترسی پیدا کرده و مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس کنند.
فرماندار دهلران در حاشیه برگزاری میز خدمت این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: همه تلاش ما گره گشایی از مشکلات مردم است .
سید حسینعلی موسوی افزود: همه مسئولان شهرستان با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم هستند و هدف گره گشایی از مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم است.
وی با اشاره به تدبیر دولت و همت سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برای برگزاری میز خدمت در شهرستان ها گفت:مسئولان دهلرانی امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم نشستند تا پاسخگوی مسایل و مطالبات آنان باشند.
فرماندار دهلران خدمت به مردم و کسب رضایت مندی آن ها را از اهداف میز خدمت ذکر کرد و افزود: همه مسئولان شهرستان در حوزه های مختلف با هدف گره گشایی از مشکلات مردم پای کار هستند و خدمت به مردم در سرلوحه کار مسئولان این شهرستان مرزی قرار دارد.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.