به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تاکید بر حل مشکلات در حوزه سلامت اظهار داشت: مسوولین باید فهم مشترک از مشکلات موجود داشته و با اقدام مشترک آن را رفع کنند.
وی تاکید کرد: همه باید با تمام رسالتی که نسبت به شهر داریم پای کار بوده و با استفاده از تجارب خود و ایده های نو، از محدودیت های موجود خارج شویم.
فرماندار ویژه مرند با اشاره به اهمیت داشتن جامعه ایمن و شهر سالم گفت: فرهنگ سازی و ترویج و آگاه سازی مردم برای ایمن سازی، از همه جوانب باید صورت گیرد.
وی به استقبال کم مردم از برنامه های غربالگری شبکه بهداشت در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: ضروری است فرهنگ سازی کرده و اطمینان بین مردم و غربالگران ایجاد شود تا مردم نیز به این حوزه وارد شده و تعامل داشته باشند.
گرشاسبی تاکید کرد: سمن ها، ادارات و فضای مجازی نیز باید در راستای استقبال مردم از طرح های غربالگری شبکه بهداشت همکاری کرده و به داشتن جامعه سالم کمک کنند.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم کنترل فعالیت اغذیه فروشی ها در سطح شهر گفت: توجه به سلامت مردم، موضوع مهمی است و همه باید در جهت سلامت و امنیت غذایی بطور جدی تلاش کنند.
فرماندار ویژه مرند همچنین با اشاره به تلاش دستگاه های متولی در محقق شدن تصفیه خانه شهر و پیش تصفیه فاضلاب کشتارگاه اظهار داشت: دستگاه های متولی در این خصوص بیشتر توجه داشته و موانع را برطرف کنند زیرا که با تحقق این موارد، مشکلات دیگر نیز برطرف خواهد شد.
9916/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.