یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه غیبت جوانان متعهد و هوشمند در فضای مجازی فرصتی برای دشمنان است، بیان کرد: فیلترینگ عملا مانع حضور افراد متعهد و دلسوز در فضای مجازی می‌شود و فرصت استفاده از ابزار فضای مجازی را به دست دشمنان می‌دهد.

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند« جوانان با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن در دهان دشمن تبدیل کنند» گفت: امروز دیگر تلویزیون و سایر رسانه‌ها از آنجا که ارتباط یک طرفه با مردم دارند نقش پر رنگی در جامعه ندارند و باید به دنبال ابزاری بود که امکان برقراری ارتباط را فراهم کند که فضای مجازی با برقراری بستر مناسب توانسته در بخش‌های مختلف این مهم را اجرایی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور جوانان در فضای مجازی به منظور انتقال محتوای ارزشمند و استفاده بهینه از آن برای پیشبرد اهداف و رویارویی با دشمن یک فرصت ارزشمند است. غیبت در فضای مجازی اثرات منفی دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: امروز به واسطه عدم حضور ما در تلگرام ، این فرصت به دست دشمنان داده شده و از آن علیه ما استفاده می‌کنند. غیبت افراد متعهد و دلسوز در فضای تلگرام محسوس است.

علیرضا بیگی در ادامه با اشاره به فرصت‌هایی که فیلترینگ از افراد متعهد سلب می‌کند و در اختیار دشمنان قرار می‌دهد، بیان کرد: فیلترینگ عملا مانع حضور افراد متعهد و دلسوز در فضای مجازی می‌شود و بازار فیلتر شکن‌ها را داغ می‌کند. اقدامات ممانعتی به هیچ عنوان در شرایط امروز پاسخ نمی‌دهد.

وی در پایان گفت: امروز باید با فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی افراد زمینه حضور و استفاده صحیح و بهینه از فضای مجازی را فراهم کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.